ulricehamn-skidor

Hej hej, vad tycks om min änu nyare design?
Jag hatar den

Idag hade vi friluftsdag så det bar av till Ulricehamn på en snabb skidtripp.
Förövrigt andra gången i mittliv jag åkte skidor så de gick ju inte super men jag pallrade mej ner för varenda backe.
Vi skulle ioförsig dra min LILLA insidens som alla har skrattat åt idag.

Det var såhär att Ebba tog med mej tillen backe och allt gick under kontroll hela början.
Sedan kom vi till slutet då de var 100 meter ner bara,
men själva problemet var att dom där 100 meterna sluttade rakt ner.
Jag vägrade först att åka men sen kom Annie och Affe och typ åkte med.
Efter 3 meter att jag hade börjat åka så ramlade jag framlänges och glider i full fart ner.
Huvudet ner för backen och bena åt andra hållet,
Skrattade så jag trodde jag skulle kissa på mej,
När jag kom ner var hela jackan fylld med snö så de såg ut som jag hade fårr ölmage.
Iallafall så kan vi ju klart konstatera efter att glida ner i full fart 100 meter från en backe,
köra ner i ett dike och slå rumpan på en sten och ramlat ett antal gånger så är nog inte skidåkning min speciallite ändå.

Men dagen har varit otroligt rolig ändå:)


ebba och hanna taggar för dagen:)




Kommentarer
Postat av: loviisa

Hej. Jo den är fin. Men texten man läser ska vara i arial, annars är den jobbig för ögat att läsa. Annars är bloggen pissefin (Y)

2009-01-24 @ 16:49:37
URL: http://loviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0