ut i det fria

En härlig dag efter en nyår med mycket skridsko åkning.
Mamma väckte mej tidigt nog, då bar det av till en av mina favorit platser SÖNE.

Vi tog bilen till söne vallen.
Det blev att använda fötterna i 40 minuter tills vi var framme.
Under dom 40 minutrarna susade det många tankar i mitt huvud.
Ingen sa något knappt, och vi bara gick där i solskenet.
En tid att tänka i det fria, sånt behöver alla emellanåt.

Även att komma ut från allt som har med nuet att göra behöver alla också.
Komma bort från stan, ut i det vilda med riktig frisk luft, såååå härligt!

När vi väl var framme skulle vi grilla lite korv, men typiskt familjen kindberg
vi tog med oss en trasig tändare, men men vad ska man förvänta sig :)

Vi knallade hemmåt igen.
Alla var visserligen hungriga så det blev lite kinamat som fick slinka ner i magen istället för korv

Och till mej skriver dom på msn "uppdatera bloggen NU"
Jag svarar "jag är allt för oinspererad", men det blev några skrivna rader iallafall:)

Medans jag ändå skriver kan jag ju tippsa er som äslakr Lars Winnerbäck lika mycket som jag.
KOLLA     http://www.youtube.com/watch?v=5al3HVGWlAU
En otroligt bra cover av, "om du lämnade mej nu"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0