oslagbara känslor

Nu är ännu en helg över.
Igår(lördag) åkte jag till isstadion och träffade Rasmus
sedan körde hans mamma oss till Trollhättan
där vi va med Eric, Klara, Sofie och Albert.
Vi gjorde inte så mycket, slappade mest:)
Min softa helg är över.
Nu blir det att återgå till skola, uppsatser och många prov innan lovet


Oslagbara känslor.
Kommentarer, fina ord
Idag fick jag mycket fina ord av en kille.
Han berättade något jag aldrig trodde jag skulle få höra från honom.
Han hade känslor för mej,
Han frågade, skulle det inte vara bättre med en kille på nära håll?
Men jag ser ingen skillnad.
Det är killen i uddevalla jag älskar.
Inget får mej att ändra på det.
Min kärlek till dej, ericcarlsson, den är evig, stark, oslagbar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0