Vart är snön?

Ingen ork, evig väntan och en massa längtan.

Toltalt utkörd.
Det känns som jag sprunigt 100 varv runt jorden.
"blivit överkörd av en lastbil", jo så går det ju också att uttrycka sig.
Tröttare än någonsin.

En vecka, kanske till och med TVÅ veckor.
Hur ska jag överleva?
Att vara ifrån det man önskar sig som mest är en plåga.
Det tär i en.
Men om man verkligen vill så går det.
Inget slits sönder,
Jag vill och det går.

Tänk så mycket de finns i livet man än inte upplevt.
Det kommer nya saker varenda eviga dag.
Även så många nya känslor.
Jag har många känslor jag aldrig haft för någon förut, och det känns bra.

Strumpbyxor och poloolle kan de bli skönare än så när man är så trött som jag är.
En mycket mysig dag skulle jag kunnat haft.
Franska revoulutionen kom och förstörde allt.
Så de blir väldigt mycket plugg idag.






















/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0