Gävle-here i come

Hoho här kommer världens sämsta bloggare.
Jag har tänkt på en sak, jag bloggar enormt sällan.
Så jag förväntar mig inte någon super bra statistik.
MEN det finns ett antal läsare varenda dag.
Jag är så otroligt nyfiken på vilka ni är?
Vilka är de som ständigt läser min usla blogg?

Gårkvällen blev det Beck maraton med Basse.
Nu är jag uppe i film 24.
Sen var vi ute i spöregnet och tog oss en lång promenad.(:
Mycket skönt

Köpte även ett par gladiator skor, lite efter men men.
Dom var billiga, super snygga och jag i stort behov utav skor (:


Jag skulle verkligen behöva dissa datorn nu och börja packa,
om någon timma åker vi till Gävle.
Jag och Basse ska till hans pappa.
Det ska bli kul.
Förutom att de tar en evighet att åka dit ;D
Men det får jag väl leva med.

puss/h


Kommentarer
Postat av: georgina

hihi jag läser den (a) (L)

2009-07-12 @ 21:24:27
URL: http://georginaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0