the night

Godmorgon.

Nu har jag precis proppat i mej en brakar-frukost.
Jag har även läst alla bloggar och nu är de dags för lite skrivande på min.

Är det någon som är intreserad av att hjälpa mig med en ny design?.
Har tröttnat lite, skulle villja ha den ljus, det mörka börjar bli lite dystert.
Men men jag får klara mig ett litet tag till (:

Igår var jag med Evelina, Jennie och Erica mycket kul var det allt(:
Vi bestämmde oss för att inatt så blir det tältning, men vi vet fortfarande inte vart.
Senare ska vi till stan och köpa en massa godis till kvällen.
Tjejkväll. ÄNTLIGEN

Lite bilder sen igår








Jaja dom andra tyckte tydligen det var roligast och ta kort på mej för jag hittade inte många bilder på dom:D


Kommentarer
Postat av: ewelina

Hahaha så snygga bilder verkligen ;d

2009-07-15 @ 15:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0