student, skolavslutning-inga kläder-.-

Får får inte får, får får lam

Weei, dom har skaffat får.
Idag tyckte jag och Emma att det var betydligt roligare att vara ute och springa.
Det finns för fään får på vägen.
Dom var lite smått underhållande.
Super söta.

Nu är de fullfix här hemma, student pojken blir fri på onsdag.
Det är också bara några få dagar kvar tills sommarlov(:
Inte så farligt nu med skola,
- Slutar yber tidigt.
-Roliga dagar
-Inga lektioner
Inte så man behöver klaga.

Jag börjar få skarp ångest.
Jag vet inte vad jag ska ha på mig på varken skolavslutning eller student:s
SMART HANNA.

Jag var även med sötnosen Line efter skolan.
Vi fixade lite stuffs till mej (småtthemligt)
Och innan kom gulliga mormor med pengar till oss så vi kunde käka.
Vi tänkte för första gången prova att käka på Ingo's.
Det började med att vi ÄLSKADE stället,
Sen beställde vi varsin grillad macka,
Väntade 15 minuter, då kom dom och sa att brödet var slut.
BESVIKNA, yes var vi allt.
Då beställde vi istället varsin kyckling-sallad.
Slutade med att vi fick en väääldigt äcklig räk-sallad-.-
ingo's kan ta och stoppa upp något-.-

Ne nu får de räcka för idag.
Nu blir det att ringa älsklingen
och sendan sova(L)

puss/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0