74days

Det känndes som att flytta.
Idag var den dagen jag inte sett fram emot, hela klassen utom jag var på prao.
När man kom in till 9b2s första lektion på morgonen var de lite små hemskt, fick stå där ifram tills alla hade satt sig så jag fick ta platsen som blev över, det kändes som jag hade 1000 ögon på mej, lte halv konstigt jag känner ju trottsallt väldigt många.
Men men hamnade brevid mitt ex ex eller vad det nu blir, och vi har väl inte kunnat hålla samms speciellt bra(:
Så det var ju lite klockrent, men men de gick bra, det är väl inte lika mycket arga blickar nu som då, som tur är.
Rasten var ensam, fick känslan av hur de vore att vara utstött/mobbad.
Fy fan säger jag bara, jag hade inte överlevt.
Jag fick smått panik att inte ha någon att prata med.
Men men sen löste det sig, och det är verkligen världens goaste klass:D
Imorogn blir de umg med niorna, hehe jag lär ju få göra om de nästa år också(:

Förövrigt förstår jag mej inte på folk som tror dom kan styra andras liv?.
Säger bara: flicka lilla, du är inte min morsa förhelvete:@

Nu kom jag precis ur duschen SUPERSKÖNT.
Insmord i massa lotions nu, känns frächt(:

Lite mer småfakta om dagen, jag har ett beeeeerg med nya kläder nu.
Mormor känner tdligen ngn som jobbar på en affär och alla kläder som kanske är lite smått felsydda får jag wiiihhoo:D

Jag borde sova nu, börjar tidigt imorgon, men men, jag överlever väl(:
Ne nu får jag sluta blogga, sötnosen på andra fliken på datan väntar.
Det blinar orange så nu få jag vara lite social mot bby också (:
Lite små kul att inte nämna namn tycker jag :D
Erkänn du är nyfiken nu?;)


puss/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0