Godmorgon Torsdag! :*

Åker strax in till stan, tänkte köpa mej ett par nya skor(y)
Efter det blir de DGL på ngn konsertskit, orkade inte skola idag så jag åker bara till konserten(:
Nu är jag trött trött trött.

Skolan ringde nyss, och de var väldans vad dom krånglar med min paroplats, dom tycker tydligen inte de jag valt är lämpligt för jag ahr körtelfeber, jag hade valt ett ställe där det var mycket bära och slita.
Men iofs så viste jag inte att det skulle vara de när jag väl valde.
Får hoppas jag får något nytt och bra(yy

Ne nu ska jag tralla ner och käka en billys sen blir de stan.
Ikväll blir det då konfa.
jag och Ebbs ser verkligen fram emot att servera fika i ca 3 timmar till en massa gammlingar. JIPPI-.-

yeye, det är ju visserligen årets finaste väder ute än så länge, och jag har ingen ork att gå ut och sätta mej.
Det är så sjukt med denna idiotiska körtelfeber.
Man är tvungen att prioritera sin ork.
Går jag ut och sätter mej nu kommer jag inte orka med antingen konserten eller konfan ikväll.
Jaja tyck synd om mej :d


puss/h


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0