Tiiiiiiiiisdag!

Godkväll gott folk.

Hanna Kindberg är otroligt trött, vilket inte är så ovanligt.
Körtelfebern rullar mot sitt slut känns det som.
Jag orkar iallfall allt mer, och är inte de minsta sjuk nu.

För ca en timma sen satt jag i Lindärva kyrka med Emma och trodde jag skulle kvävas:D
På sånadära gudtjänster, så efter att prästen har pratat så i några sekunder blir det en enorm pinsam tystnad.
Speciellt när det gäller mej och Emma, vi har ALDRIG klarat av tystnad och sedan kolla på varandra.
Så i denna lilla lilla kyrka fick en sådan enormt pinsam tystnad i ca 15 sek, jag och Emma kom självklart till gudtjänsten sist, och hamnade därför längtst fram, vilket gjorde allt ännu värre.
Jag råkade blänga till på Emma och ser henne brister i as garv, lika så gör jag.
Så Emma och jag satt där nerböjda skakade som bareden, höll för näsan och skrattade så vi trodde vi skulle dö.
Det var 15 enormt långa sekunder, och jag trodde verkligen jag skulle kvävas! inte bra inte bra.


varför inte börja klatcha till de hela med en ca 3 år gammal bild ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0