några dagar i ett

Hallå och förlåt...
Mitt internet hemma fungerar inte på någon dator så därför har det inte blivit något bloggande,
Lite snabb översyn på dagarna som gått..
Fredag : åkte till älsklingen och vi träffade en massa folk(:
Lördag: Vi åkte ehm till mig och på kvällen var vi med kompisar..
Söndag: basse åkte hem och jag tränade (:

Ny vecka och jag ska bara gå i skolan tills på torsdag för på fredag bär de av till Egypten (:
Nu längtar jaag ngt fruktansväärt:D
Väskan är typ färdigpackad och jag vill bara åka...
Vet inte om jag kommer få igång nätet innan jag åker men vi får väl se(:

om inte ha de bra<3

Kommentarer
Postat av: klaraaaaaa

hoppas verkligen du tänker sola åt mig? ;o

he he, ha det bra älskling.

2009-11-10 @ 11:12:48
URL: http://www.kloyshproperty.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0