7 okt...

Skola...
Helst skulle jag vilja bränna ner den.
Men för lindrigare kunnde det väl kommer 2m snö så jag inte kommer till skolan.
Vad som helst låt mig slippa!
Okej så hemskt är de väl inte men, att istället kunna ligga hemma och sova över aningen bättre.

Idag har det inte hänt mycket alls.
I skolan var det en breakdance uppvisning som några tyskar/engelsmän framförde.
Den ena killen (han dansade visserligen inte) var kopia utav David Beckham, helt sjukt..
Ebba blev helt galen i honom typ haha.


Dansarna...


David Beckham haha...


Efter skolan tog jag lång promenad med skönheten(:


Lite bilder...
Vi har föresten beställt resa nu till november, sug på de;)
Nu skulle jag behöva plugga men jag orkar igentligen inte, men de är bara att kämpa!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0