aldrig så bra som nu..

Åhhh jag kan inte sluta le, är så glad över att jag fick väskan av mormor.
Nu slipper jag äntligen ha min klumpiga burberry väska varenda dag. (:

Nu har jag precis kollat på Svenska Hollywood Fruar, det är ju lite halvroligt.
Agnes-Nicole -.- usch!!!!

Jag proppade även i mig en mikrad banan med o'boy medans jag kollade på tv.
Jag kom på att jag inte ätit de sen typ 6'an, det är sjukt gott, och lite onyttigt:D


Jag kanske inte skulle laddat upp bilden för detta såg ju sjukt äckligt ut haha!
Men jag lovar det är jötte gott och det går snabbt!!!!

Nu har jag precis beställt en ny bikini också tills resan i November,
Det är ju för tusan bara en månad kvar tills jag åker (:

Ne nu ska jag läsa igenom läxan en gång till så jag kan den.
Godnatt(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0