stor del utav min torsdag...

Hola(:
Som i varenda inlägg skriver jag att skolan tar dö på mig, jag tror det får komma med idag igen, skolan tar dö på mig....
Efter skolan väntade jag på mamma så jag gick till matmaggan och köpte lite godis, sen satt jag utanför sjukhuset där hon var på en liten kant och gottade mig, kände mig lite som en luffare haha.



När mamma var klar så åkte vi till polisstationen för att fixa nytt pass till mig.
Jag såg ut att vara vinnögd på bilden, men vem tusan mer än kontrollkanterna ska kolla på mitt passfoto(:


Nu är jag klar med en stor del utav literaturarbetet i svenskan, gööött
Just nu dunkar jag körslagets ena bidrag med rigos kör som i lördags körde I know you want me.
Jag tycker låten är sjukt skön och jag älskar när man exprimenterar med låtar i olika stämmor och liknande.
Klippet finns fortfarande inte på youtube men det finns på Tv4s hemsida om man knappar in sig på körslaget.

Ebba ringde nyss och tydligen hade väldigt tråkigt så hon kommer nog hit och sover här, mysiiigt(:
Vi har även sovmorgon imorgon som tur är.

Vid 4 imorgon åker jag till Basse.
Som vanligt stannar jag till fredag.
Antagligen blir det inget bloggande då i helgen med tanke på att han inte äger något internet för tillfället(:

Bloggar säkert något kort imorogn(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0