du ligger risigt till moohahhaah

Hejsan...
Idag vad det inte min dag..
Som jag skrev i morses, jag har ont i FÖRMODLIGEN levern.
Jag vaknade inatt och hade skit ont..
Men i morses hade jag inte alls lika ont som i natt, men de gjorde fortfarande ganska ont.
Jag gick till skolan och besökte skolsyster som sa att de kunde ha med min tidigare körtelfeber -.-
Och sen så klart att detta ska hända.
En ****************** (inga ord) 8a boxar till mig precis där jag har ont..
Lite kul ändå, jag stod där i matsalen, jag blev så frukansvärt arg så jag viste inte vad jag skulle göra.
Men där stod jag med min talrik och blundade hårt som tusan för att undvika att han skulle få en smäll tillbaka.
Och efter den smällen gör det ännu ondare, så nu ligger jag hemma i min säng och vilar lite.
Hoppas verkligen det blir bättre tills imorgon (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0