Godmorgon.

Jag klev precie ur sängen efter att ha glott på The Hills ett bra tag.

Nu är jag äntligen hemma...Får man säga så??
Njaa till viss del, har inte sovit i min egna säng sen natten mellan måndag-tisdag.
Så då tycker jag att man kan få säga äntligen.
Men jag har haft sjukt roliga dagar vill jag lova.
Det blev inga bilder faktiskt hehe..

Igår åkte jag från Tibro 10 på morgonen och mötte upp Mormor och Morfar i Skövde.
Vi åkte direkt ut till MaxiHuset.
Där jag investerade lite skor, och jag är såååå sjukt nöjd!





Sen utöver de blev de ...


Ett par solglasögon, jag åker ju faktiskt till pyramidlandet om ca 13 dagar(h)
Och ett lila ...ljusfat eller vad man nu vill ha de till:)

Jag fick även tre basic tröjor och lite stumpbyxor utav Mormor, väääldigt bra:D

Nu ska jag käka korv med bröd
:love:


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snyggt (y) :)

2009-10-31 @ 15:50:04
URL: http://emeliejennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0