ne men oj vad händer...

nytt besöksrekord, visserligen inget att skryta med men jag blir ju glad iallafall(:
Nu är jag äntligen klar med mitt svenska arbete, so lucky.

Kl 9 imorgon ska jag befinna mig på NLT (lidköpings tidningen) för praktik besök hos en journalist.
Min dröm är ju att bli journalist, vilket jag aldrig kommer bli...
Ne ett steg till baka, så ska jag inte skriva, jag kommer vist bli journalist (jag försöker öva på att höja mitt självförtroende lärarna säger att jag behöver de) ah lite onödig fakta som jag antar att ni nu sitter och skriver ner(:
Iallafall, så ska jag försöka komma på lite frågor att ställa, kommer inte på så många dumt nog, egentligen skulle jag ju haft 100 när jag väl får chansen.
När jag är klar där ska jag gå tillbaka till skolan, så jag packar självklart ner min älskade D60 så jag kan fördröja tiden lite och kanske kan lyckas frånga en fin höst bild (:
Känner att det är ont om bilder på bloggen så...

Idag har jag även kollat men bästa Eric som hjälper mig med allt som har med desigt och utseende på min blogg (han är grym på att photoshoppa) så han kommer nog hjälpa mig med lite nya saker, förhoppningsvis fixa en ny header så fjortis bilden försvinner. (:

Nu blev det allt för mycket text...
Ska hoppa in i duschen och sedan ringa min favorit!
Sovgott(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0