tisdag morgon

Godmorgon...
Igår efter skolan gick jag och la mig med en gång, mådde inte bra och jag avbokade även träningen.
Idag är de väl ganska okej så jag gör ändå ett försök med skolan.
Svenska arbetet vi har hållt på med jätte länge ska vara klart idag och sista biten ska redovisas och de vore skönt att få det gjort så jag slipper det..

Snart tror nog alla att jag bara äger mjukis byxor/tröjor hehe ,..
Så otroligt slappt och skönt ju!
Men jag ursäktar mig med idag att jag inte mår prima...funkade de?
Håret får förblir fett idag..
Måste vänja mig av vid att duscha varenda dag, inte bra!
Så jag får väl se ut som en soptipp idag, inget att göra åt(:
Nu ska jag lyfta på benen och släpa mig iväg till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0