älsklovärd fredag!

God morgon!

Äntligen fredag, idag kommer Sebastian <3
Har längtat sjukt mycket efter honom(:
Efter lunchen åker jag och tjejerna och möter upp älsklingen sen drar vi och tränar och efter de blir de fika(:

Sheet, jag vaknade 06,44 av att jag fick en atackerande hund på mig.
Men hon la sig fint i sängen och tog upp en väldigt stor del, men mysig är hon(:
Iallafall så märkte jag när hon kom in att jag hade hela två timmar till att sova!
UNDERBART

Imorgon fyller mamma år, som tur är så är redan presenten avklarad(:
För några veckor sedan fick hon ett pandora armband utav mig som förtidig födelsedagspresent.
Så nu slipper jag köpa något mer(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0