Was it the last time?

Min onsdag...
Det var skola hur länge som helst.
Sen åkte jag hem och pluggade lite,
Efter det åkte jag till Louise och därmed åkte vi till konstgräset och kollade på fotboll(:
Enligt mig såg vi ut som moseér med luvorna men menade eskimå(:
Och jag sov även hos snyggot!


Min torsdag...
Började med lång dag.
Hände väl inget speciellt så..
Designade en mössa åt ebbs på syslöjden!


Sjukt snyggt!

Efter skolan var jag med Beccs och Louise.
Vi hade lagom tråkigt så vi åkte till gymmet.
Lite moppe-race på vägen(:

fel håll men skit samma...

Min fredag..
Skulle det varit en vanlig fredag hade jag snart träffat basse...
Men nu har vi två veckor..
Iallafall, ska i till några kompisar och få mina tankar på annat..
Jag älskar min pojkvän, jag gör verkligen det.
Och ingen vill förlora någon man älskar.
Så det vill inte jag helller..
Dagen förblir ett enda stort frågetecken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0