shopping...

Hallå!
Nu är jag hemma efter en lång dag med en massa shopping.
Vi gick upp kl 4 imorses-.-
Jag har ingen ork för att skriva så mycket.
Men igårkväll var vi hemma hos Becca, det var jätte mysigt(:
Och innan vi var hos Becca var jag och Louise på basket, Maykels lag vann(:
Men jag har varit så duktig så jag har tagit kort på nästan allt som jag köpt(;

Jag ska som sagt få min brors förra rum med bastu och dusch så jag har bestämmt mig för att ha en massa lila detaljer nu iallafall..

Till duschen/Bastun...



Andra saker...




Kläder och annat småttochgott...






köpte även en jacka(:
sådär nu ska jag hoppa in i duschen och sen på med naglarna(:
måste säga att jag saknar min älskling fruktansvärt mycket nu!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0