flytt en trappa ner(:

Godkväll mina kära läsare(:
Mamma satte nyss igång mitt hjärta på full spid, hon skrämde skiten ur mig!
Iallfall, när jag kom hem fick jag för mig att flytta ner till det nya rummet.
Hade inga läxor och datan lockade inte, sorry!
Nu äntligen har jag insett hur mycket kläder jag har som mamma tjatat om i flera år!
Det var en heldel att bära och det blev många vändor upp och ned för trappan(:
Men det är jätte mysigt här nu...

Lite för och efter bilder(:








Enligt mig såg det ganska risigt ut innan men min bror hade precis flyttat ut och tagit med sig sina saker, och mamma hade ställt in lite fula saker så det inte skulle se så tomt ut, men nu bor jag här och det är längre inte tomt(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0