Sebastianhammarberg<3

Kom precis hem ifrån stan!
Åkte till skolan idag trotts att jag hade lite feber.
Dagen var sjukt seg.
Men har jag Louise, Ebba och Kalis så överlever jag en dag(:
Efter skolan gick jag och Emma till stan och köpte kaffe och sen gick vi till körskolan och pluggade lite(:



Sen efter det hade vi typ en timma tills bussen gick och Emma var tydligen jätte hungrig så vi gick till ElakteMåns och käkade(:



Blev ganska mycket bilder idag och det får nog bli ännu en (:

Idag kom spikmattan, testade den lite nyss och fasiken vad ont de gjorde:S
Men det står att det ska försvinna.
Så jag tänkte ge den en chans nu när jag ska plugga.
Min rygg kommer nog gå sönder men det är värt ett försök(:



Nu blir det So (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0