tack!

Godmorgon.
nu har jag precis vaknat efter en jobbig natt.
Kunde inte sova, men sen när jag väl lyckades somna så vaknade jag med en gång,

Iallafall.
Igår kom Louise och Becca och hämtade mig, vi åkte till Mcdonalds.
Killen som satt vid bordet intill var så sjukt lik en kompis det var lite läskigt.
Iallafall vi beställde varsin milkshake mumms.
Sen kom Maykel då åkte vi till Jennis lägenhet och kollade på idol.
Och Ebba kom därefter



Endel bilder var väl lite utöver det vanliga...

Fan vad jag älskar dom.
Igår gjorde dom verkligen allt för att få mig glad.
Det är riktiga vänner.
Dom ville inte att jag skulle sitta hemma igår, inte för det hade gjort så mycket men dom gjorde sitt bästa för att jag skulle få slippa!

Men men...nu är det lördag morgon.
Jag behöver städa...
Vid tre ska jag med Louise och kollade på Maykel när han har basket match mot Thn.
Sen ikv åker vi till Becca och myser.
Och imrogon ..shit vad jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0