Ni är otroliga!

Att ni ens orkar med min tragiska blogg haha.
Hade inte kollat statestiken på ett tag men blev riktigt förvånad nu, ni är ju underbara(:

Hade tänkt att cykla till skolan idag men så hade jag råkat ställt alarmet på när jag skulle trampa iväg istället för när jag skulle stiga upp så det blev en stressig morgon.

När jag vääl kom till skolan var det so redovisning, det gick sådär, Gnivå så de bara skriker om de-.-

Annars är allt bra med mig haha.
Nej men jag har haft en helt underbart skön dag.
När jag kom hem slängde jag mig i soffan med ett täcke öcer mig och somande till friends.
Vaknade och lagade mummsig mat, det blev lax filé med ungsbakade tomater och brocoli, hur nyttig får man va?
Sjukt gott!
Sen blev de springtur med vovven min, och nu ska jag sova bums:D
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0