Nu är jag tillbaka

Mitt internet hade tydligen varit avstängt, hur skulle jag kunna veta haha.
Bättre än att de skulle vart trasigt (:

Igår, jag och ebba tog en sväng på stan, kollade i lite affärer och fikade.
Sen färgade vi håret på henne.

Dagen i sig, En kort skoldag skulle jag vilja säga.
Efter skolan åkte jag och evelina till stan för att träffa jenny och rasmus.

Nu har jag precis kommit in efter årets första utomhus jogging runda, otroligt skönt.
Och nu blir de duschen och hårinpackning.
Ska även inviga mitt nya shampoo och balsam som doftade sjukt gott.

Kommentarer
Postat av: elinackerot.

jag var ute och joggade för någon dag sen (y)

haha annars brukar jag ju vara så lat, något

som ligger i släkten kanske?

2010-04-13 @ 22:54:50
URL: http://elinackerot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0