En helg.

Fredag.
Vid klockan 10 befann jag och mamma oss på kss där jag skulle göra isotopröntgen vilket gick jätte bra!
Sen åkte vi vidare för att shoppa,
Det blev två par kängor, två linnen och en kofta, visar bilder senare.

Sen när vi kom hem kom älsklingen och en massa goa vänner.
Vi åt god mat och umgicks.

Lördag.
Jag och basse vaknade hyssat tidigt då vi gick ut på en joggingtur i regnet(:
Super mysigt var de.
Sen på kvällen var vi själva så vi gjode en god sallad, kyckling och ris.
Efter det kollade vi som många andra på bröllopsfotografen och åt glass med hemmagjord chokladsås.

Söndag,
Det finns verkligen inte mycket att skriva än för jag ligger i sängen i morgonrock och på min ena arm ligger min sötnos och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0