Gluten

Proppmätt som jag är...
Nu har vi precis ätit älskling och jag medans hans kompisar har suttit och blegat sönder!
Idag har vi tagit det lugnt, vi åkte till parken förut och betedde oss som små barn och kastade äpplen, haha tro det eller ej men de var kul...
Själv sitter jag och drömmer om min lön som skall brännas sönder på kläder mobil och ett objektiv.
Imorgon bär det av hemmåt tidigt för att åka och träffa en dietist.
Usch fy och blä, nu ska jag verkligen ta tag i att börja med gluten maten...
Fick diagnosen gluten intolerant när jag var liten men med åldern så fick jag för mig att de var en lögn.
Började äta vanlig mat och de gick jätte bra.
Men nu har jag haft en infektion i tarmen och en massa konstiga saker så de är lika bra att börja igen för att istället göra det värre.
Nu dessa dagarna jag varit hos Basse märkte jag verkligen hur jobbigt det var.
De är inte bara att gå och ta en macka eller typ nudlar när man är lite hungrig och de suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0