jeans drama

Är sååååååååååå besviken.
Nu ska ni få höra om mitt trassel med cubus dummmmaa jeans.
För några månadersen var jag och provade ett par blå jeans på cubus

när jag kom ut såg jag att dom fanns i svart så jag tog dom istället, i kassan frågade jag så de inte skulle vara någon skillnad på dom och neeej självklart skulle de inte vara det.

När jag kom hem var då dom svarta buxorna som tält från knät och ner såg jätte hemskt ut.
Så då fick vi reda på att av dessa byxor fans de två olika sorter.
Men fick sen ett par nya svarta som är perfekta.



Efter detta blev jag typ förälskad i dessa byxorna och tänkte åka och köpa ett par likadana fast blå.
Tog samma storlek och när jag kom hem och provade dom så var dom typ höga upp till brösten och de var såååå obekvämt, jaha då hade dom fått in en till sort utav dom byxorna med extra hög midja.

Nu i helgen åkte jag dit och byte igen och kollade till och med denna gången så de var samma sort.
Men nu när jag provade dom nyaaste blåa så är dom lite försmå, så man inte kan andas typ, då står de på kvittot att dom heter skinny, wwwwwtttttffffffff. då är de exakt samma bara att dom gjort den storleken LITE mindre!
HUR SJUKT ÄR INTE DETTA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0