onsdag 22:09

Tredje dagen på media.
Vi började med att ha etetisk verksamhet vilket var skit kul men svårt.
Vi fick varsin gamal kamera som vi sedan skulle ta med ut på stan och fota.
Vi hade uppgifter som vi skulle följa, det var svårt att få ideer men de var bara att försöka vara kreativ(:
Jag trivs allt mer och mer men klassen är lite sådär.
Men de är kul att fått lite "nya" kompisar.

Efter skolan däckade jag med en gång och vaknade upp med världens migrän men lite mat så blev det bättre.
Kom precis in efter varit ute på en kvällspromenad med mamma och vovven.
Nu ska jag hoppa in i duschen och lägga fram kläder till imorgon(:


du går mig på nerverna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0