usch på mig!

Kom hem från jobbet för någon timma sen, och sitter fortfarande här i jobbkläderna, usch!
Nu är jag glad, för jag har bara tre dagar kvar att jobba, som de står enligt mitt schema iallafall.

Min lilla vovve är hos Mormor och Morfar nu, så det var jätte tomt här hemma. Vi ska till Uddevalla imorgon, tro det eller ej men faktiskt inte till Basse utan till Hafstens camping där pappa och hans kompis ska spela med deras min band på trubadurkvällen!
Åker dit med min gamle vän Sara Johansson med familj, ska bli riktigt kul!

Nu har jag precis laddat ner en massa bra ny musik till min älskade telefon som jag kan ha på bilfärden.
Ska även börja packa lite nu!


jag och min kusin elin från hennes mammas bröllop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0