weestcoast

Hade as bra dagar på Hafsten.
Det var sååå kul att äntligen få träffa sara igen.
Vi dansade galet mycket och de var sjukt kul.
Några dansade in i scenen så några saker gick sönder, stackars pappa och anders:D

På hemvägen åkte vi iallafall och köpte en massa god fisk och satte oss vid ett badställe i uddevalla och åt.
Sen blev jag avsläppt hos basse.
Vi har inte gjort något alls idag, Christoffer kom hit så nu har vi varit nere i kiosken och köpt en massa gott och ska blega film nu skulle jag tro!

Hade iallafall en jääääääätte rolig dag igår.
Jag och Sara var även uppe och sjöng, haha jag kunde inte ens låten men de kunde sara som tur var:D
Kanske laddar upp film och bilder sen när jag får dom av sara:D
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0