im sorry

Nu blir jag sur.
Hade precis skrivit klart ett  halvlångt inlägg så försvann det....

Måste börja med att säga hur stolt jag är över er som fortfarande läser.
Har inte bloggat på över en vecka och statistiken hålller sig ändå uppe tack vare er:)
Jag har helt enkelt itne haft lusten och tiden till att blogga denna veckan som gått..
Det har varit nationella och mycket mer utöver det.
De första nationella gick väl sådär, hann inte göra klart det och de sista nu gick bra:)

Igår var de niornas dans.
Vi skulle dansa bugg, vals och foxtrott jag var väl inte ngn mästare på ngn av dom men de funkade iallafall.
Jag hade skit kul vill jag lova.
Bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0