kavajer i massor

God snöig kväll där ute.
Louise gjorde mig besviken förut, jag som har längtat så efter Andra Avenyn men hepp då är inte de för än nästa onsdag, dumma OS.
Antar att de bara är Lidköpingsbor som läser bloggen men ändå våran skola är stängd för dagen och imorgon för all snö.
Mycket skön start efter lovet enligt mig!

Det blev iallafall stan med Becca och Louise idag och ÄNTLIGEN fick jag en kavaj.
Det blev en svart från VeroModa dessutom fick jag mig ett line från Gina och ett hårspänne från Lindex superduper.

MEN här komemr mitt dagliga MEN
När jag kom hem och skulle visa mamma min nya fina kavaj då säger hon bara vänta och går ut i garaget.
Ur en garderob där plockar hon fram typ 15 likadana kavjaer i alla möjliga färger.
Där hade jag precis lagt ut 300 på en kavaj när vi hade en hel garderob full med sånna.
Men vist kräsen som jag är så hittade jag typ bara ngra jag verkligen gillade det fanns en mörkgrå som var juvligt snygg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0