söndag

Söndag betyder alltså att jag är igång igen..
Ne jag har haft en skit helg.
Fredagen misslyckad enligt mig till viss del.
Lördagen, minns knappt det var ju igår..Ne jag softade hemma,
Och nu söndag...Jag har en hel helg gått runt i morfars gammla skogshuggarskjortor gudars vad jag älskar dom.
Såå stora och så sköna:D

Nu har jag presis tryckt i mig en mummsig sallad från Roma och kollat på Stieg Larssons senaste film Luftslottet som sprängdes.
Angående den filmen..Jo dne var bra förutom att jag orkade verkligen inte konsentrera mig på den men den var bra men inget slår första filmen.




Nu ska jag plugga sen ska jag och mamma bleka slingor på varandra om vi orkar.
Men utväxten börjar kika fram så de är nog dags nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0