hemma...

Äntligen hemma, eller så kanske man inte ska säga efter ngn vecka hos älsklingen?:P
Ahja, vi har iallafall haft det super bra, och nyår blev jätte lyckad.
Vi gjorde inte så mkt, men vid tolvslaget var vi vid torget och jag fick typ en raket på mig för den kom fel haha.

Igår åkte jag och Basse hem till mig.
Första bussen från basse och ner till stan var försenad så för att hinna med den andra till thn så fick vi jaga den haha. i Thn var allt lugnt och vi kom med bussen hem till Lidköping. Men bussen vi skulle ta hem till Filsbäck kom aldrig så vi satt ute och höll på att frysa ihjäl i typ en och en halv timma men sen kom ändå taxin och räddade oss:D


Nu ska jag försöka få lite liv i Basse, han sover som en stock:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0