min kropp skriker..

Fy vad jag är tröött min kropp skriker efter sängen, men försst måste jag duscha.
Kom precis hem från gymmet, har ont typ överallt och imorgon lär det väl antagligen bli värre...
Så skönt att vara igång igen:)

Känner att jag börjar bli lite usel på att blogga...
Jaja de spelar nog ingen större roll:)

Måste säga att jag börjar trivas riktigt bra i mitt bruna hår nu faktiskt:)

Imorgon vid 4 åker jag till Basse och kommer hem på Söndag.
Och de blir nog inget bloggande i helgen tror jag inte .
Tänkte ta med mig kameran så de kanske kommer lite bilder på måndag om vi hittar på något speciellt.
Ne nu ska jag unna mig en varm lång dusch:)

Kommentarer
Postat av: Domenique

empire beach hette de ;p

2010-01-15 @ 18:20:12
URL: http://domeniqueabelsson.blogg.se/
Postat av: Domenique

empire beach hette de ;p

2010-01-15 @ 18:20:13
URL: http://domeniqueabelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0