örebro

Tidigt i morse åkte jag och mamma till min bror i Örebro.
Han har snart bott där i ett år och detta var första gången jag var där, illa.
Köpte en seglar jacka och en bikini från cubus och vita ballerina skor från skopunkten.
Allt är nerpackat så kunde inte fixa bilder på de men tänkte att jag skulle gå in på hemsidorna för att fixa bilder men inget av dem var med haha.

Klockan 6 imorogn bitti åker vi till Göteborg.
Ska bli så sjukt skönt att komma iväg, ÄNTLIGEN!
Idag åkte även min älskling till turkiet i två veckor, usch jag saknar honom redan...
Men mest av allt saknar jag min lilla bebis:(
De var hemskt att lämna henne hos mormor förut.
Sjukt tomt här hemma utan henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0