moneeey.

Jag tror jag börjar bli lite desperat.
Håller på att samla ihop till en liten rosa mini pc.
Dem ligger ju på typ 3000.
Geomed att jag lever på barnbidraget är de inte det lättaste att samla ihop pengar då.
Men igår fixade jag fram typ ett långt glas rör som man inte kan få ut pengarna från utan att använda pinne eller göra sönder de, super bra!
Känner mig lite duktig ändå att jag arbetar nu för att få ihop pengar.
Har sålt ett gammalt golfsett och fick en hel del för de.
Idag tvättade jag pappas bil och de gjorde jag inte gratis de heller;)

Nog om de..

Men nu behöver jag ett par skor till skolavslutningen och ett par tight
Funderar på att skicka efter ett par enkla sandaletter

typ dessa(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0