on the way

Nu har jag precis skickat iväg en massa bilder på framkallning.
Äntligen kan jag få iordning på mon fotovägg.
Men jag är så irriterad över att de bilderna jag VERKLiGEN ville ha gick inte att beställa.
Jobbiga format och skit som krånglar med mig,
Samtidigt står mamma: men du går ju media du borde väl kunna fixa de?
Hopplöst.

Nu ska jag göra mig en kopp te med något gott till för att sen ta en lååång varm dusch
Lite besviken på mina älskade vänner som inte vill/kan följa med mig på zumba imorgon.
Nu vet jag dock att några av mina godingar kommer undra varför jag inte frågat dem och det är för ni ÄGER typ på zumba så det vore pinsamt för mig att stå brevid er haha, min kordenation alltså-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0