vad förändras på en dag?

Årets första glögg är uppdrucken, med smak av chili och choklad, trodde jag skulle spy!
Glögg ska vara glögg och inget annat!!;)

Min dag..Jag hade en vääädigt slapp dag i skolan vilket var tur med tanke på hur trött jag var.
Vi började dagen med esv och såg på film, sjlävklart så somnade jag emellanåt men filmen var ganska bra, kommer inte ihåg vad det hette...
Sen hade vi håltimma i evigheter och efter det idrott.



NUUUUU ÄNDRADES MITT TOPPEN HUMÖR VILL JAG LOVA
Jag har inte den där as bra spotifyen som alla andra utan jag får bara lyssna ett antal timmar i veckan och förförsta gången lyckas jag överskrida den...
Happ det var ju förbannat kul.
Spotify är typ mitt liv!!!!!

AHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0