Angående kommentar

Fick en kommentar igår av en tjej som hette Ellen som tipsade om skor, ber om ursäkt till dig jag tog förgivit först att det var Ellen i min klass med tanke på att jag inte får så många kommentarer. Jag skrev "Sov gott så ses vi imorgon" Hoppas du sov gott men vi sågs ju inte idag:)

Dagen har faktiskt gått ganske snabbt.
Fick tillbaka min första inlämning och resultatet för det var mer än bra kan jag meddela!
Jag gjorde precis klart min mk läxa som bestod utav att vi ska göra ett collage i photoshop om en musik changer.
Jag valde country för jag trodde det skulle vara lätt att hitta bra och fina bilder till det men de var ganska omöjligt.
Plus att jag suger på photoshop just nu men vi lär oss:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0