onsdag morgon...

Vad tyckte ni om outfiten jag la ut som jag ska ha på bröllopet??
Ska in till stan senare och kolla om de halsbandet finns kvar annars har jag skorna och klänningen.
Tror de kan bli super snyggt!

Idag valde jag sängen istället för skolan, nej men min esv lektion var inställd så vi hade bara idrott och de var typ ingen annan som skulle dit så jag sket i det jag med!

Funderar snart på att ta med min vovve ut på en lång promenad eller en joggingtur...joggingturen lät lockande,

Sen åker jag till stan för att fika med mina oldies, bara Becca som saknas.
Efter de så blir de shopping med louise i Lidköping-.-
Vill ju bara spy på de...
VARFÖR har vi så tråkiga butiker??
Skulle bli överlycklig om dom någon gång kunde bygga de där köpcentrat som de har pratats om i flera år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0