det bara rammlar in

Vad kul att se statistiken så långt upp idag, jag som varit så dålig med att uppdatera?
Iallafall så har jag inte alls jort mycket ikväll.
Jag försökte mig på att göra chokladglass med glassmaskinen men de blev inge bra.
Förra helgen blev min och älsklingens hallonglass supergod men de blev väll dåligt nu bara för att han inte var med!

Jag har även lyckats tjata mig till ett nytt rum i huset så jag och mamma har bärt möbler hela kvällen typ!
Tänkte jag skulle visa bilder på mitt nya rum blir klart dvs om några veckor!

Kommentarer
Postat av: sofie

tack! men du får checka in våran hemgjorda glass som vi gjorde idag, på tal på glass då...

2011-02-04 @ 22:01:47
URL: http://sofieochsofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0