bara för att!

så härmar jag alla andra, och denna listan snodde jag av Freja (som jag också nu gav en liten länk, klicka på hennes namn så kan ni kika på hennes blogg)..ett av mina nyårslöften är att vara väääldigt snäll!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja, jag stod på en scen ensam och verkligen hade kul!
Fick någon du känner barn? - nej tyvärr!
Dog någon som står dig nära? - inte det heller, mkt glad över!
Vilka länder besökte du? - Italien!
Är det någon du saknade 2010 som du vill ha 2011? - Emma Franzén helt klart!
Vilket datum kommer du alltid minnas? - oj, jag hade nog inget speciellt datum
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? - att jag har "hittat" mig själv!
Vilket var ditt största misstag? - ta en männsika förgivet som har gjort ALLT för mig!
Vilket var ditt bästa inköp? - min underbara stora blå dress
Vad spenderade du mest pengar på? - kläder helt klar
Vad gjorde dig riktigt glad? - mina vänner får det priset
Har du varit sjuk eller skadat dig? - nej
Vilka låtar eller artister kommer påminna dig om 2010? - oskar linnros, we no speek americano, waka waka, gubben i lådan
Mådde du bättre eller sämre under 2010 än du gjort tidigare? - sämre tror jag, problemen ramlar på en ju äldre man blir värkar det som
Finns det något du önskar du lagt mer tid på? - vänner helt klart!
Finns det något du önskar du la mindre tid på? - nej inget!
Hur var din julafton? - som alla andra
Blev du kär? - ja de blev jag :)
Vilket pogram har varit de bästa på tv? - ph, och alla andra serier som rullat i 500 år
Hatar du någon som du inte hatat förut? - jag vet inte, det är ju nytt år och jag ska försöka att inte!
Bästa bok du läst under året? - "bara inte du"
Vilken var din största musikaliska upptäckt? - att jag vågade och inte så på en scen med spagetti ben och få ihop egna låtar som inte låter helt värdelöst
Önskade du dig något du fick? - jag fick tillbaka min allra bästa vän!<3
Önskade du dig något som du inte fick? - smågrejer i julklapp?(A)
Vilken var årets bästa film? - "dear John"
Vad gjorde du på din födelsedag? - Jag ungicks med vänner!
Vilka var de bästa människorna du träffat under året? - Ellen svensson helt klart!
Hur skulle du kunna beskriva din klädstil? - strumpbyxor hundra gånger om!
Vad fick dig att må bra? - mig själv tro de eller ej!
Saknade du någon? - ja de gjorde jag!
Vilken var din bästa månad? - oktober och december
Finns det något du kunde gjort bättre? - jag har gjort mitt bästa!
Hur kommer 2011 skilja sig från året som gått? - svarar samma som freja på denna och ska försöka fylla mina nyårslöften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0