Min bästa vän!

Nu ska jag aldelles strax trycka igång min tränings dvd och köra stenhårt i en halvtimma,
Efter det ska jag packa min väska för imorgon ska jag åka till min älskade Sebastian
Gud vad jag saknar honom, jag har inte träffat honom på nästan 2 veckor,
Jag får ofta frågor om hur vi klarar att hålla ihop och komentaren: Men uddevalla de är väl typ på andra sidan jordklotet...förekommer ofta!
Men nej de är inga problem, klart att saknaden blir enorm men det blir så mycket roligare att träffas,
Dessutom tycker jag det är kul att komma till en annan stad och jag har jätte underbara vänner i uddevalla också så det blir alltid extra roligt!
På lördag ska jag och 2 tjejer till laga mat hemma hos Freja och sen får killarna komma på kvällen när vi är klara, tror det kommer bli jätte mysigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0