söndag

Sugen på lite fräscht och sol.
Känns som jag är påväg att bli sjuk.
Nyser och snorar heela tiden och kroppen känns som sement.
Jag känner att jag behöver ha hem lite nytt till min garderob.
Lite från H&M's nyheter kanske inte vore fel.

Påtal om inget har jag haft en underbar helg, fredagen blev dock inte som tänkt då min mage spökade.
Jag blir väldigt lätt illamående om jag stressar och får kramp i magen på nu har jag köpt rosenrot tabletter på hälsokost som jag tänker börja med imorgon.
Det börjar bli riktigt jobbigt att må illa varenda sketna dag man ska till skolan...
Men men magen förstörde somsagt fredagen, men nu hoppas jag att de små söta tabletterna kan rädda många fredagar framåt i tiden.

Min lördag och söndag tillsammans med min älskade Sebbis kunde verkligen inte bli bättre uuuuusch vad jag tycker
om den grabben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0